Friday, March 6, 2009

bebel

sudah bersawang blog ini. lama sudah tidak menjejakkan kaki di sini. sebab aku hilang. aku tiada motivation utk mengemas, menebas mahupun meracun lalang di blog ini. kadang2, adat manusia mempunyai kehidupan yang terumbang-ambing. aku tengah mencari semangat dan motive aku hidup. jadi aku semakin gelap pada mulanya dan aku sedar jika aku masih meneruskan dan tiada hala tuju aku, aku akan menjadi petung cendana. tiada updet dari aku, tiada review gigs for u guys, tiada keceriaan. sebab itu aku sudah menukarkan layout blog tsbt menjadi hitam. pada mulanya aku sudah katakan pada diri aku, tdak ada warna hitam mahupun kegelapan pada diri aku. tapi ia muncul mendadak. bla2. aku malas mahu berkata2. aku akan menjadi manusia yang punya kehidupan hala tuju.

sekian.

1 comment:

n a r d indie winkie said...

mari menebas semak samun dan bersihkan sawang2. yeah..